Måndag - Igen!

Jaha nu är det måndag igen, helgen har gått fort som vanligt. I fredags var jag på party hos Claire, sen sov jag bort halva lördagen och jobbade eftermiddan och kvällen. Familjen var bjuden på en JÄTTE STOR Bar Mitzva och jag och August skippade själva cermonin och gick bara på festen. 250 personer var det där och det hölls i en jätte stor lokal som hade 3 inomhus go-cart banor. Alla var jätte finklädda såklart, till och med August hade kavaj och slips :P Jättesött! : )  Barnen var galna och klockan 9 gav jag upp och åkte hem med en trött Augie.

Söndagen spenderades med Stinha i Jefferson Valley Mall och midag på kvällen med tjejerna, en skön slapp söndag som behövs : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0