Måndag

Augie är fortfarande sjuk, han spyr inte länge men han har feber och efter ett besök hos doktorn idag så vet vi att han även har öroninflammation. Nu går han på antibiotika så jag hoppas han blir bättre snart, inte kul för han att vara sjuk, det börjar bli lite långtråkigt att inte kunna hitt på nåt kul på dagarna.

Jaha annars då? Idag fick jag min bonus på 200 dollar för att jag har stannat hela året och läst alla mina credits. Kortet med pengarna som jag fick tog säkert en haltimme för mig att aktivera, lite krångligt var det men nu är det gjort. Nu måste jag bara ner till banken och ta ut alla pengar, man kan gör det en gång sen så börjar det kosta.

Nu på kvällen har jag också roat mig med att fixa iordning min nya Ipod Nano men touchscreen som jag fick av familjen i julklapp.



Ja la in både gammal musik som jag redan haft och köpte även lite nya. Fasen vad dyrt det är! Kommer bli bättre när jag kommer hem igen och man kan börja ladda ner gratis istället. Och lite bilder la in in med : )

Nu ska jag byta om till pyjamas och kolla på Böda Camping på Kanal 5!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu är det inte långt kvar tills du kommer hem, det ska bli så roligt! :-)

2011-01-11 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0