Mindre roligt dygn...

Igår jobbade jag från 130 till natten. Både flickorna var iväg och sov borta hos kompisar så det var bara jag och Augie, så det skulle bli en lätt och skön kväll. Men det blev det ju tyvärr inte.

Klockan 8 började han gnälla i sängen och jag gick upp för att kolla var det var. Då hade han spytte ner hela sig själv och sängen. I med han i badet och tvätta ur korv med bröd ur håret och lite annat mysigt. In och byta alla sängkläder och täcke + kudde och sen lägga han igen. En timme senare var det dags igen... Bad och byte av sängkläder.

Sen kom som tur värdföräldrarna hem och fick ta över!



Idag började jag klockan 9 och så var Augie ganska pigg. För ett tag iallafall tills han spydde ner både sig själv och mig. Nu har jag en liten rast och snart drar det igång igen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag inte är smittad. Känner mig inte så sugen på att bli sjuk nu när jag låg i feber en vecka sen.

Ikväll hoppas jag på Applebees med Veronika och kanske några fler. Kommer bli skönt att komma ur huset och få lite frisk luft!

Igår när vi var ute och lekte i snön : )

Kommentarer
Postat av: Mormor Sol-Britt

Lille vän vilken pärs,men du är inte ball,du klarar dig fint.

2011-01-09 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0