Motivation

Igår öppnade anmälan till högskoleprovet som skrivs 2a April, och jag var faktiskt duktig och anmälde mig! Så nu är det gjort och det känns skönt. Har funderat nu ett par veckor på vad jag ska göra när jag kommer hem och jag har även kollat runt på jobb, men det finns ju inte så mycket. Och efter mycket funderande har jag äntligen en plan, vilket är SÅ skönt.

Känner mig jätte motiverad för att komma hem nu när jag vet vad som väntar! : )

 

Igår kväll efter kalaset kom Stinha och hämtade mig och vi åkte hem till Veronika. Först så hälsade vi på familjens tre månaders bebis Nolan, och sen så gick vi ut på en timmes powerwalk, jätte skönt och jag hoppas vi kanske kan göra samma sak ikväll : )



Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad spännande! :-) Vad ska du göra?

2011-01-19 @ 20:46:07
Postat av: jesper

skönt att du kommer hem till sverige

2011-02-15 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0