Onsdag

Redan onsdag idag, det betyder torsdag imorrn och sen helg! : )

Idag fick jag min flygbiljett. Direktflyg hela vägen till Stockholm, det kommer bli bra. Det ända som är lite surt är att jag kommer flyga med Delta istället för med British Airways, och på Delta är det mycket dyrare att checka in bagage. Första väskan är gratis och den andra kostar 50 dollar, vilket är helt okej. Men den tredje kostar 200 dollar!!! 200 för en väska! Jag tror tyvärr inte det räcker med 2 incheckade väskor för mig, så nu är det bara att köpa hem vakuumpåsar och ny resväska och börja packa ner sommarkläder och sånt man inte behöver. Sen så får jag väl se om det är värt att betala 200 eller om jag istället ska lämna kvar saker, jag har ju faktiskt vänner som jag tror skulle uppskatta ett och annat från garderoben :P




Kommentarer
Postat av: Madde Folkesson

Hej hur kunde du ta kort när du satt i flyget? Kram

2011-04-26 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0