Onsdag

Jag slutade för en stund sen, det har vart en lugn dag idag, Augie börjar bli bättre men är inte riktigt kry än. Men imorrn hoppas jag verkligen att han är frisk nog så vi kan hitta på nåt, för nu har jag inte vart utanför det här huset sen, måndags kanske? Eller jo jag var och handlade yoghurt snabbt igår kväll. Wiho. Och så var jag ju iallafall en snabbis på banken också.

Jag slutar liksom 730 eller senare på kvälllen och då hinner man knappt göra nåt, speciellt inte nu när det är "snöstorm" ute, då händer det inte så mycket här faktiskt... Mörkt och kallt är det också. Börjar krypa i kroppen på mig känner jag. Men imorrn får vi klä på oss varmt och gå ut och leka i snön : )



Som sagt, jag var ju på banken i måndags för att ta ut min bonus från det kort jag fick hemskickat. Jag blev ju inte förvånad när det inte funka! Detta land och banker alltså. Provade både Citibank och Bank of America och det funkade inte på nåt av ställen. Skickade ett argt mail till Au Pair in America, fick till svar att det ska funka, och nästa gång jag åker dit så ska jag be dom ringa dom på agenturen. Jo visst, vi får väl se. Att dom alltid måste göra det mer komplicerat än vad det behöver vara. Får göra ett nytt fösök imorrn.



Kommentarer
Postat av: Merika

Haha, det är typsikt med USA i ett nötskal. För mig att avsluta kontot tog mer än 15min för dem förstod inte att jag ville avsluta det och betala av min skuld som jag hade.

2011-01-13 @ 19:51:05
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0