SNÖ

Det snöade inatt, kanske ett par cm, så idag var det försening i skolan så bussarna kom runt 10 istället för 7. Detta "snökaos" kommer göra att barnen får ett väldigt kort sommarlov i sommar! Augie gick i skolan i en timme... Jag fattar inte varför dom måste stänga nursery school också, dit kör ju föräldrarna (eller au pairerna) själva! Det är inga bussar där inte... Annars skyller dom ju på att busschaufförerna vågar inte köra bussen om det är halt? för ifall nåt skulle hända skulle dom få bra många stämningar på sig. 

Men men, idag är det 3 veckor kvar så så många mer snowdays kan det väl inte hinna bli, hoppas jag :P

Vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack och vad skoj att du gillar min blogg! Fasiken Sandra snart bär det hemmåt!

Kram

2011-01-27 @ 19:04:34
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack och vad skoj att du gillar min blogg! Fasiken Sandra snart bär det hemmåt!

Kram

2011-01-27 @ 19:04:39
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0