Söndag

Ledig dag idag! Så skönt med sovmorgon och inga planer alls! : )


Mitt på dagen så promenerade jag och Stinha cirka en timme i det fina vädret.



Efter det kände vi oss lagom hungriga så vi åkte till favoritstället och åt middag och efterrätt. Jag börjar hålla med dom andra som säger att vi är där för ofta, idag när vi beställde så visste servitören vad vi ville ha innan vi ens öppnat munnen. Kanske både bra och dåligt?...

Efter middan gick vi på bio, vi såg Black Swan

 

Jag har inte bestämt mig ännu för om den var bra eller dålig, den var helt klart obehaglig och jag mår lite smått illa nu efter... Det stod att det är ett drama men det kan jag knappast hålla med om!


Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Pepsi, cowboy burger utan bacon och sen brownie? Kanske? ;)

2011-01-31 @ 03:20:00
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0